Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 17, 2012

ya allah .... aku mohon ~

tuhan jee yg taw cmne perasaan aku bila dapat taw dea sakit and sekarang ade dekat hospital .hampir seluruh badan dea lumpuh .aku tak sangak dea akan sakit sampai begitu sekali .patut la semalam dea pandang aku dengan pandangan dea yg mmbawa maksud sesuatu .maapkn aku "A" .aku tk tahu yg kau mnderita sbb sakit kau .kalau lah aku tahu ,aku tk akn lukakn ati kau .cmne aku da buat .maapkn aku "A" .mungkin ade hikmah di sebalik semua nie .aku takut sgt ape2 trjadi pada kau .maapkn aku .aku nk kau kuat .aku sygkn kau .aku nk kau cepat sembuh .aku rase bersalah sgt-sgt .maapkn aku "A" .aku nk kau kuat .aku akn sentiasa disisi kau .aku nk tgk kau sembuh .kalau aku diberi peluang untuk jaga kau .aku sanggup .aku sanggup menagis sbb kau .aku snggup sakit sbb kau .sbb aku nk tgk kau sntisa sehad n happy .walaupn aku tahu aku bukan di hati kau .maapkn aku .sbb da melukai ati kau .aku sikit pon tkde niat nk buat cmtu .yee ,aku cume nk kn perhatian dri kau .tu jee ,aku syg kau ... semalaman aku mngalirkn air mata sbb memikirkn kau .cpat sembuh yee "A" .aku nk lihat senyuman kau kembali .aku nk lihat wajah kau yg sihat mcm dlu ,same spt pertama kali aku berjmp dngn kau .
awk ,cepat sembuh kalau awk tk tgk airmata nie trus mngalir sbb awk tk sembuh .

sy nk kite seperti dlu ,walaupn sy trpkse mnerima knyataan yg awk bukn milik sy .tkpe sy snggup .aslkn awk dpt kembali senyum n sehad .sy tknk senyuman awk itu mati .sbb sy sntisa rindukn snyuman awk tu .awk ,doa sy untk awk sntiasa mngiringi dlm solat sy .maap kn sy bila hati sy tk ikhlas mnerima awk .maapkn sy ,sblm sy trlmbat atau ape-ape pon .

ya tuhan kau sembuhkn dea ,aku mohon .kau makbulkn la doa hambumu yg kerdil lgi hina ini .andai nyawa harus ditukar gnti untk mnyembuhkn dea ,aku sggup ya tuhan .untk mmbuktikan pdanya yg aku ,syg padanya .aku snggup melakukn apa saja untk dea ,aslkn aku dpt melihat snyuman kebahgiaan dea .walaupn aku harus terluka ya tuhan .aku mohon pada mu ..pulihkn lah dea kepada asl ya tuhaann ..

aku mohon ....hanya padamu tmpatku mngadu ~

No comments:

Post a Comment